海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Monday, August 22, 2005

挑戰﹗﹖三人之韓國行。

溫書再次展開,陷於苦戰,總覺得考試並不是想像中容易。我跟jason都無心戀戰,激頹。

中午,在青衣城別府食飯,馬馬虎虎。

時光飛逝,在自修室睡醒已經三點多,再同jason傾下control room的工作,無驚無險又到五點,起錨到葵芳。

葵芳遊走到七點,等jason女人收工,一齊去康泰報名,九月二十一號,我們三人會一齊去韓國玩五日。今次這個三人組合係一個很奇怪的安排,其實jason聯絡過班中好幾位同學,可惜無人應邀,就只有我唔怕死做電燈膽,希望其時唔會阻住他們二人世界啦﹗

match打了個電話俾我傾偈,寂寞無聊,有個女人打電話過黎,係幾咁幸福、開心既事。

jason女人 -- coco,我之前都見過兩、三次,不過每次都係打個招呼而已,今次係第一次正面接觸,一個典型的香港女孩子,感覺都幾好。一切順利,報完名當然要食飯,席間睇見佢兩個你一言我一語,有時頂撞下對方,真係羨慕死人。

返屋企,途中,朱恩來電,決定到他樓下飲啤酒,解下悶。

個人越黎越沉,撐不下去了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home