海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Thursday, September 15, 2005

Ashley & Regina。

一早會合阿廉、Lo+上左OOCL,我跟阿廉是為了取回工作報告,而Lo+則希望公司安排他10月份onboard。好快,一切辦妥,我們三個就去上環海事處交補考費,我的財政越見緊拙。

吃過lunch,我跟Lo+一齊落左沙田,同Ashley食飯,雖然Lo+同佢係初相識,不過一d問題都無,Ashley實在太健談,Lo+又實在太淫賤,三個人傾下偈都幾開心。

Ashley,我跟她識左唔覺都有兩年,自從無做義工,見面機會一直唔多,約出黎聚既次數,一隻手可以數晒,如果唔係佢開朗健談,愛交朋友的性格,我們是無可能今日再見到面的。今次再見佢,覺得佢女性化左,起碼外表比以前斯文好多。我們粗略咁講左大家既近況,還商議了下一次一齊去行山,希望搞得成啦。當中她說起了Regina,其實我很想見下佢,因為自從初相識時我打了幾次電話俾佢,可能佢覺得我有企圖,把她嚇左一跳之後,我們就再沒有任何聯絡了。上船之前,盡量試下約返佢地出黎食餐飯,見見面先得。

女人的男朋友究竟仲係唔係女人的男朋友﹖

0 Comments:

Post a Comment

<< Home