海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Friday, September 16, 2005

一個人。

無謂的一天由我十一點起身開始,一個人食lunch,一個人在家飲啤酒,一個人在上水游盪,一個人訓覺,對住四面牆,果種空虛既感覺真係好痛苦,最快樂的時光就只有一家人食晚飯的那半個小時,整個人就快要崩潰。

晚飯之後捉左細佬女朋友去睇相機,仲有幾日就要去韓國,都係時間買返一部,想買canon因為好抵,但阿爸就建議我買panasonic,話好用,但個價係canon一倍,真頭痛﹗原全唔想諗野,明天再作決定。

仙?林既桔橘乜乜茶好難飲,十足細時感冒醫生開既藥水一樣,都唔知d人點樣諗出黎。

十點幾殺落大埔明星,同以前盤菜d工友打邊爐,幾無聊,如果唔係有光哥同sakura我一定唔會去,同佢地半句都嫌多。在盤菜做左三年最開心就係識左sakura同光哥,一個係好睇我既廚房師傅,一個係我既好好拍擋。光哥都係咁啦,日日如是,返去開工,不過佢對盤菜留戀一d都唔多,只係因為有股份,先至唔走。sakura無見一排個人成熟左好多,大個仔喇,今日仲同我講拍緊拖tim,不枉我星期日頂左佢一日工,見到佢咁開心,我都好替佢高興,今個星期日佢都托我幫多佢一日,當然無問題啦,朋友就係呢個時候拔刀相助架ma,之但係就要對唔住屋企人喇,唔可以一家人食飯,不過佢地無所謂既。佢地兩個都係可以好交心既朋友,可惜相逢恨晚,如果佢地係我中學時認識就好喇,始終打工識既,好難成日約出黎。

晚飯時,女人打俾我,到我再打返俾佢,唔知係熄左機定收唔到,飛左去留言,好失望,錯失左一個傾電話既好機會。

今日見到一個中學時同過班既男仔,佢都有女朋友喇,個心即刻淡晒,點解人人都有,但我就無,好唔甘心。

真係好想好想好想找個愛人呀~~~~~~~~

1 Comments:

Post a Comment

<< Home