海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Saturday, September 17, 2005

送女人。

係雙魚亭食完午飯,一支公出左沙田行街,想買生日禮物俾szeling,同買部數碼相機去旅行。szeling份禮物,始終都睇唔0岩,又唔想買d低b野俾佢,佢都唔細啦,廿幾歲女,送卡通野太不切實際喇,買手飾自己taste又唔得,唔靚就唔係咁好,而且佢又有男朋友,都係佢男朋友買呢d野比較好既,無法子,只好今晚同佢say多次sorry,咁耐都補唔返修禮物俾佢。數碼相機方面,本來我想買canon架sx1,用中銀咭才1800幾,勁抵,不過老爹死都話panasonic好用,made in japan喎,fine,我最尊重老人家意見,況且我又真係唔識,邊部對我黎講都係一樣,最後買左panasonic lumix dmc-fx9,果然係一部好機,我都好鍾意,但係就嚴重超出左我既budget,唔緊要,錢最緊要用得開心ma,這是船上學回來的道理。

六點,會合陳融舊同學入賢仔屋企燒野食,佢對szeling好好,人人都問我有咩睇法,有咩感受,我可以老實咁講,真係好好好開心,我同szeling係永遠的好朋友。除左ive既行船友,呢班就係我唯一既好朋友,雖然返左黎之後,我同佢地無以前講咁多野,可能係我變左啦,但係感情如舊,我好珍惜同佢地一齊既時光。

時間似乎係太短,有點唔好意思,我9點幾就獨自走左,因為約了各位mariners入Lo+屋企bbq。今次不單有穩膽我、Lo+、jason,仲有回港第一次見既肥仔,神龍見首不見尾的教主,最重要係仲有現在我最牽腸掛肚的女人。女人今晚飲啤酒,佢為左男朋友既事真係好唔開心,因為我未見過佢飲酒,仲要乾左兩罐,果然係女中豪傑。玩到2點,大家盡興而歸。

女人﹕「唔駛咁婆媽啦,我自己返去得架啦。」
我﹕「咁俾我獻下殷勤得唔得。」

今次我特登開聲送女人返屋企,雖然女人唔知我點諗,但我已經好開心。

1 Comments:

  • At 2:42 pm, Anonymous 鱷魚同學 said…

    努力啊狗華!

     

Post a Comment

<< Home