海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Sunday, September 18, 2005

中秋。

蘭姨 + 媽媽大人



10點15分,Ling姐打黎叫我立即返去開工,ok,無問題,只不過很累,才剛睡醒。返到去11點,返工個人即時醒晒,原全投入,美中不足的是今日又係無sakura份,很想重拾跟他拍擋既感覺。

service客、打盤、清潔,易如反掌,唔經唔覺,成日都出左二百個盤,做節果然係忙d。今日第一次見到傳說中既新人,港青壁球手阿南,好年青,18歲,女仔就叫阿德(大家叫佢德德,我就叫唔出喇,好似好難頂),兩個都ok既,比以前d part-time醒d,可惜我個人好慢熱,無乜兩句,算啦,萍水相逢,都無幾何會見,下次有機會返工先同佢地混熟一下。忙到無時間食飯,9點幾才食宵夜,大龍蝦兩隻,肥美大雞兩隻,老火巨型響螺湯,雖然佳餚在前,但食慾依然不大。最正都係個湯,係船度好湯水奇缺,所以今晚飲左唔少。

收工11點,jimmy原來係大尾篤bbq,過去搵佢傾下偈,飲下啤酒,都幾好feel,好耐無搵佢喇,呢個人傻更更,做朋友都唔錯既,可惜我好少關心呢個朋友丫,有點自責。

原先收工想搵女人出黎飲下野,有時真係好想見下佢,不過佢唔開心無心情,惟有算啦,太煩人,我又做唔出。

返到屋企成點鐘,見到阿媽同蘭姨隊紅酒,火速加入戰團。我果然唔係浪得虛名既師奶殺手,同佢地兩個不知幾好傾,如果我同女仔都可以咁就好喇,可惜我做唔到。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home