海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Monday, October 10, 2005

276P,谷氣﹗

同忠哥、袁哥拍檔拆屋,非常順利,成個天台鐵架拆晒,鐵閘又cut晒,家俱清埋,明天可以用大機整座三層拆掉。忠哥主動同我傾偈,好開心,因為起初我覺得佢唔鍾意我,覺得我唔做得野,今日佢肯同我講野,我覺得係一種認同,有好大滿足感。忠哥叫我唔好食咁多煙,唔好結婚住,儲錢最緊要喎年青人~~~佢都講得好有道理,可惜唔開心就好自然要煙食,結婚我又好想結,睇黎都唔可以跟忠哥既說話做了。

收左工,女人打黎,都傾左好耐,講下佢落機房既事,佢地個compressor lubricator壞左,女人幫手整,聽佢講起我都想返落船。今晚我有d反常,為左搭車返屋企既事,竟然對住女人講左好多粗口,可能真係實在好谷氣啦,香港女仔真係好唔掂,腌尖聲悶,如果佢唔係女人我一定打佢。最後我都send返個sms俾女人同佢say sorry,希望唔好影響我係佢心目中既形象啦。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home