海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Sunday, October 09, 2005

鳳一,BBQ。

自行放假一天,因為約左鳳一的舊同學bbq。雖然放假,一早就出門口同肥仔佢地飲早茶,眼訓到極,食完野,返屋企再訓。回家途中撞到中六時既師妹--綿羊的朋友,我鼓起左勇氣,終於知道佢叫connie,我覺得佢都幾靚女。

訓到下午三點幾先起身,再跟媽媽大人食tea,好悠。之後會合大家姐同阿頭坐車去"紅火蟻"燒野食,氣氛幾好丫,不過就非常累,可能係工作太辛苦喇。十點幾散人,唔知幾時我地才會再咁齊人出黎玩呢﹗﹖

好羨慕大家姐,佢同阿倫不經不覺都結左婚兩年,恆仔也差不多兩歲,一個溫馨小家庭,雖然經濟環境可能唔係咁好,但係已經好唔錯,最重要係佢地兩個人感情很好。

女人打左俾我傾左兩句,我真係唔識講電話,找不到話題,無用到爆炸。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home