海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Friday, October 07, 2005

苦戰,地盤之試煉。

由於keyboard瓜左,幾日無打日記,幸好朱恩今日幫我買左一個,十萬個感謝。

多謝Lo+介紹左份工俾我。不經已返左地盤5日了,慢慢開始適應,第一日真係好辛苦,都有諗過放棄,但係又唔甘心,無理由俾阿爸阿媽睇死架ma,死都要頂住。地盤d師傅個個都好好人,又肯教我野,做呢行都幾有趣,大家都係粗人,講野夠豪爽,我鍾意。5日做既野包括剷泥、上鐵、扎鐵、拆屋,執頭執尾,可能體力勞動多左,個人都黑實左,係未去下水船之前,我打算繼續做落去,雖然人工唔係多,$400一日,不過都唔差丫,起碼無咁悶,又可以搵下錢。

今晚過左狗良屋企打邊爐,wendy話介紹女仔我識喎,可惜丫,個個女仔唔係嫁左人,就係有男朋友,不過我又真係無咩意思咁樣識女仔喎,因為我已經鍾意左女人。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home