海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Tuesday, October 11, 2005

後悔,收線。

全日上鐵、扎鐵,好快又過左一日。食lunch時不經已訓左,真係好舒服。

Lo+話好耐無活動,收工於是約左老J出黎元朗食飯,起初都唔知食咩好,最後去左食日本野,馬馬虎虎啦,最重要大家一齊開心ma。老J好似心事重重,唔多出聲,聽佢講都係經濟問題,大家都為左行船死等。食野途中,女人打黎,佢話今日參觀左一隻50000噸既遊輪,真係好正,返工都唔駛點做,最多做下文件又一日,仲成日有假放,呢d工都唔知去邊度搵,不過女人又唔鍾意做文件,咁都無計,佢都係無時停果種人黎架喇。

同女人講左廿幾分鐘,諗住唔好冷落jason,咁我主動要求收線啦,點知女人嬲左我,仲即刻打俾我身邊既Lo+繼續傾,早知係咁我就唔出聲繼續講啦,激死我。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home