海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Sunday, October 23, 2005

退休,day one。

做左19日地盤,終於都可以暫時退休,準備考試。懶洋洋、軟綿綿的訓到十一點幾,才起身同家人飲茶,好寫意。午後到元朗出糧,$7600,開心到爆炸。一個人係元朗,於是去左睇戲,<<再說一次我愛您>>,典型劉德華電影,不過真係好耐無一個人睇戲喇,感覺幾好。

五點,教主殺左入元朗,原來佢今日休息,仲出左旺角買mp3,我倆join埋一齊之後,去左買電單車用品,再去飲涼茶。

返屋企飲湯,不過無食飯,因為趕出去中環跟Lo+和阿珊上山頂睇夜景。香港夜晚真係好靚,不過黎香港觀光的日本女仔仲靚,睇完人都精神d。今晚又了左自己一件心事,可以係山頂睇夜景,我恨左好耐架喇﹗

返粉嶺,又係同朱恩的beer time,今晚仲多左阿cae和珊姐。見到姍姐的表現,我又開始覺得係唔係所有女仔都係咁煩既呢﹖﹗唉,唔好理,唔關我事,繼續啤啤佢,姍姐走開左,阿cae買左盒雪茄煙,good~~~人生第一次食,感覺好熟悉,好似係fortune大伙教我食第一支煙既煙絲味,朱古力味,不過食落都係紅萬勁d,果然係男人煙。

多謝kathy的鼓勵,不過我都係唔得左,今日約女人上山,失敗。無相干,我預左。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home