海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Wednesday, November 02, 2005

捷報連連。

由於公司未有船派俾我住,所以仲會留係香港一段時間,繼續返工是必須的事,所以今日特意出左九龍灣上安全咭課程。始終造返張綠咭,對大家都好丫ma。個course悶到爆炸,得兩個後生女仔,仲要有partner既,其餘全都是男人,想識下女仔都唔得,個阿sir又無心機教,教d野我之前又全部學過晒,連睇既錄影帶都一樣,都唔明點解之前個personal safety & social responsibility會唔出多張綠咭俾我地,浪費時間。全日都係班房訓覺。

中午時份,接連收到好消息,jason第二次考試passed,可以升做senior cadet啦,又有人工加,好替佢高興。不久又傳來肥賦一take過pass埋,雖然都好開心,不過感覺就怪怪地,ive無人考一次既宿命竟然由肥賦打破,有點不可置信。

返到上水,例牌同媽媽大人買菜,依家個天好早黑齊,唔係好慣。女人打過黎,講下佢地考試既事,不過講唔夠兩句就收唔到cut左線,之後佢無再打返俾我,我又唔知咩原因唔想打返俾佢,就係咁我倆好似突然間距離遠左好多咁。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home