海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Sunday, November 06, 2005

南丫島行 + 義工組聚。


Mariners 在南丫島
左起﹕jason, 狗華, match & Lo+












左起﹕janet, coco, jason, 狗華, match & Lo+













夕陽西下,回航。













義工組合照
左起﹕regina, ashley, mandy, 狗華, wilson & jessica










放假。一早起身同肥仔、戴寶、朱恩和小野飲茶,聚一聚,傾下近況。戴寶12月學警畢業,他有意投身水警部門,我覺得係明智既一個決擇。小野搵到工喇,恭喜晒佢。肥仔依舊忙,改考試卷咁話。最廢都係朱恩,不但搵唔到長工,昨晚又出左去同網友玩通頂,今日連part-time都唔返,咁樣似乎又荒唐左d,不過人不風流枉少年,我覺得自己班friends實在太好仔喇,少左年輕人的一份輕狂。

下午出左去南丫島行下,同行有女人、Lo+、jason、coco和janet。在船上吹下海風,好舒服,係島上散步亦好悠,仲出左一身大汗,行程唔錯。女人今日係島上買左兩件衫,其實我都好想俾下意見,之不過佢話鍾意時,我又覺得唔靚,所以我都盡量唔參與俾意見,主見好多時侯都係自己心入面,旁人唔會明架喇。

晚上,約左以前義工組幾個朋友出黎食飯,最開心見到之前已經想見的regina,她瘦左又靚左,仲有jessica和wilson,依舊老夫老妻模樣。成晚氣氛唔差,交換下近況,傾下偈,咁樣既聚會我都幾鍾意。食完野仲同mandy影相,今日她帶了畢業袍出來,大家當然唔放過機會要大合照一下啦﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home