海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Wednesday, November 09, 2005

消息。

如常返工,落石屎。今日勇哥同我講叫我爸爸星期五返黎試工,換句話說我會同爸爸一齊做野,兩父子一齊做野,感覺唔知係點呢﹖有d期待,又有d怕,我就話係初入行,做唔到野都無所謂,但如果老爹做唔到要求,都幾尷尬。

好多日無女人消息lu~~整個人都被工作佔有左。唔知係好事定壞事。

今晚如舊同朱恩啤啤佢,點知條友仔發脾氣,可能係今日見唔成工啦,又可能係無野做太耐,有d失落啦,搞到我心情都差埋,正衰仔黎架。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home