海途日誌

月,月﹗無休無歇,夜東生,曉西滅。少見團圓,多逢破缺。偏宜午夜時,最稱三秋節。 幽光解敵嚴霜,皓色能欺瑞雪。穿窗深夜忽清風,曾遣離人多慘切。

Monday, November 21, 2005

世上的另一個我(狗華)。

半夜,突然燈火通明,我被一陣強烈燈火弄醒了,正不知覺間,媽媽進房叫我…
媽媽大人﹕「華仔,做咩咁夜先返﹖聽日唔駛返工呀﹗﹖」
奇怪間,我回答﹕「我無呀﹗我一早訓左啦﹗」我望一望床邊手機,是零晨三點多。
媽﹕「咁頭先邊個入屋﹖」這時老爸也爬了起床。(全家就只有我們三人,狗良已經搬到新居好一陣子)
就在這時,狗良忽然在上格床睡眼惺忪地說﹕「咩事﹖」
我更覺奇怪。媽﹕「良仔,你無出去丫ma﹖」
狗良﹕「無呀。」
媽﹕「華仔,你會唔會又夢遊呀﹖」(傳說我小時候有夢遊記錄)
由於太疑惑的關係,我問道﹕「良仔,你唔係搬左出去架咩﹖」
良﹕「邊有呀﹗」
其間我發現屋企同現時的佈置有所不同,是好多年前的舊佈置。
我原全陷入迷惑狀態,我再問﹕「點解我地間房唔係磚牆,仲係間房既防火板﹖」
爸﹕「不嬲都係架啦,咁多年都係咁,你做咩咁問呀﹖」
我﹕「我地間公屋唔係買左喇咩﹖」
爸﹕「咩呀﹗我地仲交緊千幾蚊租架,華仔。」
不可置信,我又問﹕「良仔,你做緊咩工﹖」
良﹕「你講緊乜呀﹗我讀緊大學三年班,今年先畢業,做緊野既係你﹗」
我﹕「下﹗﹖我做緊咩呀﹖我唔係行船咩﹖」
良﹕「你當年會考得兩分,repeat之後得8分,之後出左黎做野啦,係貿易公司做文員。」
我﹕「…」成個人呆左。我﹕「咁wendy呢﹖你女朋友﹖」
良﹕「我邊有女朋友喎,你就有,拍左兩年幾。」
發生咩事,根本就唔係我既一生,腦中千個問號。過左無耐,我係度諗真的嗎﹖是真的,成個人鬆左好多,原來之前我一直都係發緊夢,太好喇。
我最後說﹕「唔好意思,我可能頭先發緊夢,大家訓啦。」
然後我就訓著左…

過左一段時間,鬧鐘響,我坐左起身,回想起剛才的夢,實在不可思意,我有d混亂,我仲反覆問自己邊個先至係現實世界中的我。

2 Comments:

  • At 8:47 pm, Anonymous Anonymous said…

    Reading Lists in OPML and RSS Bandit
    We are getting down to the end game for getting the Nightcrawler release of RSS Bandit .
    Find out how to buy and sell anything, like things related to instant road repair on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like instant road repair!

     
  • At 9:03 pm, Anonymous 卡菲 said…

    傻既。
    緊係醒左呢個先係你啦。。。
    真實既夢我都發過。。
    不過就同你既好唔同。

     

Post a Comment

<< Home